| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
2007-10-09  |
分類: 未分類 |
起身....沖涼.....
今日早左出門口...好快返到去....
閱讀課..做閱讀報告.....
第一,二堂....英文....做閱讀&聆聽...
小息..同boxing&蚊蚊加埋我...三個去搵Cr攞鏡頭...
我地係咩搶黎睇.....我要D80呀!!!!!!!!!!!!- -
第三,四堂....自修....訓左....
第五堂...中文....教書...
食飯...同施長浩..潘廣意係度玩.....
入左去304....蚊蚊都返黎....
第六堂...中文....又教書....
第七,八堂...數學...教圓.....
放學去左幫boxing睇相....因為5A對7A
好好睇呀.......睇完返屋企...玩電腦..
食飯...沖涼.......訓教/............
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
e個星期都好攰呀............唔夠訓呀...好慘呀@@
|
| 發表時間:2007-10-10 07:31 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 119 | »
|