| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
悶.........  |
分類: 未分類 |
今日9點幾起身....洗面....
玩電腦....11點幾去食飯......
跟住返屋企...整d野....
約左個中一新生去大埔廣場...買d野...
同埋介紹大埔d野和學校.......
4點幾返屋企...玩電腦...
同中一生玩視訊...kaka
7點幾食飯....食食下走去訓教....
8點幾起身食飯....沖涼....
睇電視....跟住zzzzzzzzzz
|
| 發表時間:2007-08-25 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 119 | »
|