| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
| 冇野做呀....... |
分類: 未分類 |
好耐又冇打啦.......
琴日7點起身.....刷牙....洗面.......
7點幾行黎去學校......返到學校.....
見到蚊蚊..去開locker......
8點15分至3點30分係上堂.....
放左去學校同蚊蚊去左大元邨......開會....
整到6點先起得........
7點先返到屋企.....
食飯....沖涼.....打日記....訓教......
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
田田真係好對唔住呀......sorry...sorry...sorry.....sorry....sorry..sorry...sorry....sorry....
|
| 發表時間:2007-03-09 07:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 119 | »
|