第1日番6個中..好開心第2日番14個中...
屌~手痛...D人冇哈...2個最大都低B
得其他全好人.......正.......做做下食佢D野!
今日同個女仔番~8-12...冇咩講過野!!小過5個句(每句唔多過10隻字)
LUNCH見到D碗想~吐!..今日全日食左1碗飯到!
番到屋企食番正常D9飯...不訶都係食唔到1半!! 就想吐
都係讀書好...唔係講笑
PS:中5 D人月尾走...冇人陪....放榜
PPS:
手冇咩FEEL了