` tODAY一樣...番學"
頭兩堂家政堂"
- 好好玩<3
系度跑樓梯- - - 六樓落一樓... 一樓上番黎六樓'
跟住量脈搏.[].' 101下[ 一分鐘 ]
超正<3
跟住小息就走去打電話比金輝睇下有咩餐"
跟住就落去影學生相.[].
影完就去is land" 上堂'
又系同個個乜乜乜坐.[]. 如果VA堂同佢坐' 我死左佢算"
個IS 丫SIr幾好人' 佢話一打鐘就放人..吾會遲.[]. 好正
跟住中文堂個個傅靜儀老師" 一入到黎就好似有種殺氣廿'
超恐怖的呢' 旦系刀幾好人嘰. . .教書應該吾錯"
跟住luNCh沖落去搵位' 跟住等左一陣刀味有飯黎'
跟住話我地無落名. . . 明明有落...話無落囉" 系吾系路先" [ 哼]
好彩321種有飯買姐..如果吾系我死緊.[].
跟住上到課室就系度玩" 雪雪上左yES喔+)
笑死我囉" 廿刀上到Yes./..勁'
英文堂就無言....嘈到拆天"
跟住放學就去左人屋企玩..玩完走人'
分類: 未分類 |