`tODAy 同maRCO 癲婆一齊番學"
番到學校......大家都好靜.[].
吾知做咩事
愈黎愈多人...嘰時候
就開始無廿靜啦'
------------------------------------------
今日第一堂系地理"
牙Sir真系. . .唉'
種差過張sIR廿'
照書讀' 上第一堂我已經開始眼訓啦.[].
跟住IS堂無廿眼訓啦...因為個丫Sir'
教書吾錯喔=)
小息. . .癲<3
跟住英文堂'
miss個支咪終於好番'
不過都系悶.[]. 教書悶"
跟住中史堂'
無上一堂廿Gag"
副校長 ' 哈<3
小息又系癲=)
跟住就系普通話堂>3
個個mISS好憎佢...
一入到班房我就望住佢'
一入到黎就鬧人 '
小偉都系講話,.[ 原來系呢個]姐
佢又鬧. .
蕉蕉另住後面,,佢又鬧=0='
唉唉唉唉唉唉唉~~~
數學堂就講數"
第一次數學堂寫NotE"
好中2Miss cHAN牙<3 啜"
LuncH食完飯...上黎同癲婆癲<3 卡
癲婆將小偉個書包飛落地下"
我將譚皓明本中文書放系Linda櫃桶'
跟住將kaI春個筆袋放系大政哥哥嘰LOCker裡面"
跟住譚皓明番黎...知道左本書系linda櫃桶就話...[ 我對佢忠心一片].[].
跟住譚皓明行行開左知後'
芹菜攞左佢個書包'
我就攞左佢本中文書"
佢番黎發覺吾見左..真系笑死我>[]<'
跟住d野最後比番哂佢'
跟住中文堂第一堂超悶.[].
第二堂就有功課做..無廿悶"
放左學就去人地屋企玩>3
今次好癲'
有人比人奸得好慘.[].
我就系度幫人po床囉...唉'
下次20蚊一次牙>3
分類: 未分類 |