` 琴日qooZA又神左.[].
唉唉唉唉~~~~:(
都吾知系吾系KaI架-0-'
----------------------------------
" 今日番學撞到婷<3
比佢嚇親- - - 超O嘴.O.
番到黎系度呆.3.
超悶.[].
中文堂作文>3
From2嘰文好簡單牙>v<"
不過下一篇無廿eaSY架啦.3.
跟住音樂堂講咩頻現音型>3
mISS lam一皮廿正廿好笑<3
英文堂今2系miss au教"超悶囉佢上堂'
個樣勁似巫婆..下次要影相比大家睇.咔<3
英文堂同人勁sd SMS...我種見到某人同某人SD Tim"
唷呵=)
mISS Au 好鬼黑人憎"
無神神系度鬧人囉"
超吾鍾意佢' ' '
死都吾參加dRAMa'
第二個小息超好笑"
譚皓明狂比人玩. . .
笑到我死<333333333333
數學堂系度講咩最大誤差...吾明牙'
點算=[]="
LUNCh同癲婆..馬高出去食'
食完行番學校"
超熱...超攰"
聽日一定吾行!!!!!!!!!!
IH堂就聽MISS講野'
都吾錯'''吾系好悶嘰>3
種幾好笑Tim"
放學就綠社會員大會"
今年個兩個社長好似kAI KaI地"
綠社打敗了藍社了<3'
好野" 哈哈哈哈哈=)
分類: 未分類 |