fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 157
累積人氣: 35627
RSS Feed
2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天
- 開心的一天=)

 - 今日等左癲婆好耐先番到學.[].

- maRCo種好似嬲嬲地tiM=0='

番到去- 原來我地班得3個人著便服.[].

勁好笑囉.[].

-------------------------------

早會我見到我周圍D人系廿比人捉.[].

全部都系因為D船默.[].

好彩我地班無人著姐'  哈哈"  真勁"

-------------------------------

* 英文堂做埋D無聊野-0-

比mISS Au話我吾用簡尺=0='

吾用又點姐"  吹咩- 吾比咩!!!!

*家政堂講書=) 下堂煮野食啦 " 正呀<3

*中史堂系度作小說- - 有時聽到牙sIR搞GaG"

*地理堂就最好笑"

SHit佬狂系度扮牙sIR講野"

我就系廿笑<33333333333333

*數學堂我吾記得左我自己做咩.[].

種知就無聽佢講書啦==

*LUncH食Pizza HUnt"  好味"

跟住打排波"   好熱- 好曬=0='

* 最後兩堂聽關於通識嘰講座"

個講者講得超好笑"

首先就系叫d老師上去答問題" 有禮物送tIM牙" 勁正囉"

跟住系度講話咩鐵達尼號個D野" 勁好笑囉" You JUmp I JiMP" 哈

跟住我地全場靜哂"

佢就叫D老師吾好鬧我地"

話我地如果嘈嘰話一系就系個老師教得吾好..一系就教得太好" 哈'

最後佢送塗改帶比老師"  叫佢地如果見到同學錯左

就刪左佢個答案"幫佢寫番個岩嘰落去" 笑死我啦"

跟住放學又打排波"  超正"

勁好玩"  珠姐一樣狂比人玩"

-----------------------------------

聽日去元朗燒烤喔=)  正

  


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


JOYCE_JLS 於 2008-10-01 12:24 PM 發表:
C0MmenT';'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pk556 於 2008-09-30 11:07 PM 發表:
路過*v*
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MAN06082 於 2008-09-30 10:56 PM 發表:
c()MMENt!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蕉仔* 於 2008-09-30 07:40 PM 發表:
我都想試下讀通識*
應該唔難掛xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]