- 今日開始又要番學啦;(
- 一起身系度睇家好月園'
- 知前無睇過' 金句好正;)
----------------------------------------
7:30 番到學校' 跟住同人傾計'
miSS Au堂 就黎訓得著-=-'
家政堂就講書 '吾系好悶'
中史堂牙sIR講作業個D野' 勁好笑 '
地理堂就狂笑 " SHIt佬狂扮孫sIR"
數學堂' 90度牙sIR又番黎啦' 跟住系度講數'
LUNCh食完野番課室玩'
LEP堂就講自主權' 跟住狂傾計 '
我訓左陣覺'
---------------------------------------------------
- 眼訓'
分類: 未分類 |