- 今日起身喉嚨' 有痰-0-'
- 番到學校系廿流nose 水'
==================================
- 地理堂同雞蛋傾計'
- IS堂聽書.做書.做作業"
-英文堂-做練習' [ 吾識 ]
-中史堂對W.S'
- 普通話堂默書' 吾知幾分呢'
- 數學堂講數' 吾識牙- 點算牙'
- LUNCh 玩'
- 中文堂聽聆聽;)
- 派作文比賽" 63分牙' 比賽" 應該吾會攞到獎=0='
- 放學- 學樂器" miss laM話下年考試- 考四級.[].
- 去M記搵雞蛋佢地' 跟住矮仔又黎左'
佢個LOok真系笑死人xD
- 番屋企就睇雜誌' 睇電視;)
======================================
- 終於到聽日啦;)
- 等左勁耐了 ;)
- 今晚訓吾著牙;)
=======================================
- 我吾系吾鍾意你牙'
-系我地都系岩岩識'
- 無理由廿快就一齊架'
- 相處一排先啦'
- 我當你系我嘰好朋友"
- 吾好廿灰啦' <3
- 你生日同我細佬生日一樣波'
- 你緊系重要啦;)
==============================
分類: 未分類 |