fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 6
累積人氣: 34286
RSS Feed
2008 年 10 月 25 日  星期六   陰天
- 我是衰人; 尷尬

- 今日同蚊姐,威哥,堅哥一齊出MK;)

- 朝早10點3入左去元朗攞野;)

- 跟住12點番番黎SKW' 等埋蚊姐就去MK啦'

- 去到尚早'  我地就去左旺中買衫' 我買左一條褲兩件衫XD"

- 跟住等到兩點幾堅到左' 威哥跟住到'

- 跟住一齊去M記食野'

- 全程吾知講咩好'

- 系廿同蚊姐用信息形式傾計'

- 搞到另外兩個男仔好尷尬'

- 我都系=O-'

-  跟住就陪威哥去買衫'

-  我同蚊姐一見到小栗旬嘰野就飛左上去3樓'

- 跟住系個度我地見到態度嘰衫牙' 180'  好想買牙'

- 跟住去番旺中行'

- 堅哥多謝你買條褲比我'

- 威哥都買左條褲比蚊姐'

- 種攞左張500蚊出黎TIm-0-'

- 跟住就比蚊姐同威哥玩' =

- 堅好似想拖我隻手廿.[].

- 旦系我全程插衫袋' [ 好彩今日著嬲姐 ]

- 跟住佢就繞住左我=0='

 - 跟住我同堅走先' 

- 威哥同蚊姐去二人世界=='

- 堅哥塔調景嶺線' 我就塔中還' 

- 佢上左車我就走左' 

- 跟住maRCO打黎' 佢話佢塔緊地鐵岩岩到旺角' 

- 我就即刻叫佢落車等埋我XD"

- 真系好;)  哈哈'

- 跟住 一齊番屋企' 

- MarCO你是最好的<3

-------------------------------------------

- 其實呢. . . . . . 我想講我同你系無可能架' 

- 我吾系因為我想同出面個個一齊,, , 而系我地跟本就吾系好熟'

- 加上我就黎測驗- 我吾想影響到我自己嘰成績牙' 

- 我知道你今日好吾開心' 旦系我只系可以講對吾住' 

- 多謝你送比我個條褲'    我地還是朋友嗎?!'

 ---------------------------------------------

- 今日做左衰人- 對吾住 '


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


婷 於 2008-10-25 08:22 PM 發表:
c0mmEnT"
你都知你衰?!
我都覺
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-  我最衰啦' /vvvvvvvvvv\
 
Posted at 2008-10-25 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aH 腸* 於 2008-10-25 08:10 PM 發表:
我 緊 係 最 好 嫁 啦 :}'
全 世 界 得 我 呢 條 腸 係 識 講 野 0w0"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-  吾好開芯得廿快住xD"
Posted at 2008-10-25 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biancawsy 於 2008-10-25 08:05 PM 發表:
c0mmEnT
路過,回哎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]