- 今日番到學校知後- 個個都系度溫書;)
- 全班只有芹菜同sHIT佬系度串黎串去-0-'
----------------------------------------------------------
- 中文份卷都OK嘰. 吾系話太難"
- IH就易到爆登' 無9都有8 XD"
- IS堂就講書' 倣實驗<3
- 英文堂差吾兩堂做一份小測' ==
- LucNH玩得好癲'
- Shit佬將我D野系廿放上D燈上面" 超多塵-0-'
- 跟住系廿癲系廿癲' 比人叫大妹' 吾鋸牙!"
- 數學堂令仔牙Sir代堂' 我地就成班坐埋一齊做數xd" 好正'
- 放學同茵哥,maRCO.,癲婆去M記-
- 今日又錄好多片XD" 笑到我地死'
- 最好笑系' 茵哥個句[ 搞錯牙 ] 我用左黎做鈴聲XD"
- 聽日考地理' 加油" <3
分類: 未分類 |