- 今日好好玩;)
- 最曖同茵哥差波"
- 跟住系廿殺波' 救波' 好好玩"
- 今日茵哥系到扮矮仔唱歌'
-跟住唱唱下. ...食左個波餅.[].
- 跟住落去接人嘰時候"
- 佢本身入左LIfT' 點知兩隻手頂住度門'
- 跟住系度拍門' 佢出左LiFt" 我地即關門'
- 佢入吾到黎' 我地成班系度笑' xdddddddddddd
- 系廿跑上跑落'- 種整傷埋條根-0-'
- 儀加超痛牙' 嗚-0-'
- 今日魚為吾洗見到你' 點知今次大家擦身而過"
- 另我O嘴-0-' 唉~" 陌生人的感覺一樣'
- 測驗有D吾滿意-/\-' 雖然平均分都吾錯'
- 等系我覺得我數學同IH系可以好高分架/ 哼'
- 我要加油" 考試追分"
分類: 未分類 |