- 今日頭4堂都無聽書:)
- 狂系度織頸巾xd"
- 哈哈:) 好正:)
- luNCh食完野就去打波'
- 我發覺我打排球愈黎愈好xd"
- 殺波好正' 殺左兩球好波'
- 跟住系廿笑系廿笑"
- 中文堂聽書' 做w.s"
- 放學去學樂器" 向5級出發xd" [ 得先算]
- 跟住番屋企換完衫就同癲婆去海邊打swing' 好好玩xd"
- 系廿玩系廿玩' 系廿影相' 6點走人'
- 番到黎就系度上網睇黑澀會' 有一個13歲個新妹耶' 我又要參加xd" [講笑]
------------------------------------------------------------
- 我吾明點解你系廿容易放棄, 廿容易比人影響囉'
- 我地同佢打波' 你見到我地開心. .. . . . . . 廿又點姐'
- 當初你話有佢無你架嘛' 打個波好正常姐' 我地又吾系話吾同你玩' 同佢玩'
- 我知. . .佢普通話個句野hunt到你' -0-'
- 無神神上上下堂你轉張野比我話咩' 做吾到我地好朋友" 叫我地繼續玩落去'
- 我覺得你系度逃避囉'
- 我地想同你做朋友架' 我地又吾系同佢玩' 今日課前我地都系同你玩啦'
- 個個人都想同你做朋友架' 吾好因為佢...吾同我地做朋友啦'
- 算我講一句[ 得罪左你就5好意味啦 ]
- 我想同M仔做Fd多過同芹仔做fD''
- 就醬<333333333333333333333333333333333333333333333
分類: 未分類 |