- 今日又星期五啦; )
- 聽日要番學校-0-' 畢業禮'唉'
- 偏偏要下就兩點至5點-0-' 灰哂.[].
- 好想叫牙爸去呀-0-'
----------------------------------------------------
- 地理堂聽書' ' 悶-0-'
- 科學堂聽書' 完全吾明呀' 點算呀-0-'
- 英文堂做工作紙對GB" .[].
-中史堂系度講作業' W.S
- 普通話堂講廢話,[].
- 數學堂自由活動-0-'牙sIR再見啦'
- 下個星期mISS ChAN番啦' 勁開 心耶;)
- 自由活動嘰時候" 癲婆同幾個男仔系度玩打手==
- 本人系度做功課'
- 跟住就黎打鐘嘰時候" 呂Sir行過黎'
- 入黎話邊個調左' 超恐怖" 好彩我無
斌仔同kaI春中招=-=' 真慘''
- luncH就系度做作業-0-' 勁乖-0-'
-LEP堂睇全班同全後幾多 ' 我全班13全級29' 吾錯'
- 中文堂背默書;)
- 放學去英屋企睇碟-0-' 睇完閃人'
- 天氣涼左好多呀' 大家小心凍親呀'
- 個BLog,破萬啦' 哈哈' 開心的;)
-----------------------------------------------------
分類: 未分類 |