- 今日系我地學校第四十一屆畢業頒獎禮'
- 學校要我地兩點前番到學校' 我1點半番去'
- 同 d fD傾左陣計就入去禮堂點名 '
- 跟住一路坐坐坐坐' 坐到3點正式開始-0-'
- 到頒獎嘰時候" 真系勁恐怖' 勁緊張'
- 到我上去攞蠻嘰時候. . . 我覺得個嘉賓有D COOL COOL地'
- 影完相走人' 落番台坐=0='
- 跟住就一路頒獎,,,跟住又致詞'
- 最後學生表演' 全部都吾錯'
- 古真' 個個女仔超勁'
- 跟住5點完左'
- 即刻去天台 ........... 打波'
- 又見到佢-0-' 跟住問我地去吾去睇戲'
- 我都想睇' '旦系無錢-0-' 唉
- 跟住問佢地聽日去吾去唱K'
- 佢地又話吾去-0-' 食飯就去' 哈哈哈哈 '
- 希望佢地真系去啦' 如果吾系無fD做 [ 哼]
- 跟住去睇蛋糕' <3
- 聽日唱K[ 唷]
- 睇電視先啦' 8 8
分類: 未分類 |