- 今日番到學校無咩搞.O.正係系度狂諗我本家政書系邊'?
- 比人偷左[ 灰哂 ]
- 英文堂系度對R.W-[]-'
- 最尾個幾個字' 我同奶媽系度轉紙仔,坐隔離都傳; 哈'
- 家政堂就做番D W, S' 同埋要抄考試範圍' miss yue好多' 吾洗一次抄廿多'
- 吾學得個個肥江廿'.vv.
- 中史堂講w.s' 最尾打鐘嘰時候'
- 馬副校個左個[妖]出黎' 笑死我XD"
- 地理堂狂抄答案-0-'
- 數學堂計數' 數學堂嘰時候有D吾開心'
- 因為吾明自己點解有D吾明' 諗起數學. . .就好驚' 計吾到一條數' 壓力就開始黎' 唉
- LUNch去左打波' 好玩' 打完波番黎見到癲婆系度喊' 問佢做咩事佢就話好耐無喊' 怪怪的-0-'
- LEP堂系廿癲癲癲癲癲' 我,Lilian,kai春,茵哥,癲婆,奶媽一齊轉紙仔' 內容吾講xd"
- 跟住放學去左打波 ' 打打下有兩個高foRM加入左' 好好玩' 跟住梁Sir又黎打'
- 梁sIR打波對手好K-0-'
- 跟住見到個姣婆黎左' 即刻無哂Moo去打波' 跟住見到個個男仔黎埋'
- 我同lilian更加無moo' 聽到個個姣婆講:牙爸.我黎幫你呀] [ 好似]
- 即刻想嘔' 跟住我同lilian就勁大聲廿講[ 吾打啦- 我走啦 ]突登想講比個姣婆聽 廿'
-走人' 番到屋企發覺咩都無帶' 做吾到功課-0-'
- 24號去銅鑼灣' 唷呵=)
分類: 未分類 |