- 今日9點起身' 哈哈<3
- 起左身就落街買野'
- 上番黎睇左陣鬼故..就去癲婆屋企幫佢襯衫XD"
- 點知我上到去掛住系度睇棒棒堂'XD"
- 跟住11:30去7仔等茵哥,跟住一齊去=)
- 去到買完飛就去食野' 我差吾到好似無食過廿-0-' 因為個個時候吾肚餓=)
- 食完就睇魔術表演' 極速換衫. 睇到我O哂嘴-0-'
- 跟住就去通利玩左陣就去鰂公玩左陣' - 跟住系度爆影相' 好好玩=)
就行去戲院入場' 入場嘰時候見到成班5a班-0-'
- 跟住開場=) 齣戲超好睇=) 好正xd" 哈哈=) 大家一定要去睇呀 '
- 睇完就塔車去海邊' 系個度吹水吹到6點3走人' 番到屋企就系度做功課=)
- 聽日去MK' 好彩今日無去姐, , 如果吾系就系我地入醫院-0-'
- 我儀加繼續去做功課-0-' 8 8 '
分類: 未分類 |