- 今日勁早番去<3
-番到去諗住溫IS' 旦系就掛住吹水' XD"
- 跟住早會' 企到死廿制-V-'
- 地理堂無聽書' 溫IS'
- IS堂默書' 錯左兩個囉. . 灰哂-0-' 下次又要溫書啦-0-'
- 英文堂自己系度作文'
- 中史堂做w.s
-普通話,吾lIke個老師. 想打佢.vv. x佢老x
- luncH打波' 好好玩=)
- 中文堂上到一半落去禮堂聽講座-0-'
- 雷落個頭好型-0-' 笑死人'
- 放學打波' 玩三傳' 笑死我' 哈哈=)
- 打完就閃人啦'
- 番到黎見到床上面有一隻公仔' 哈哈'
第一份聖誕禮物=)
分類: 未分類 |