- 英姐今日去交流啦'
31號先番-0-' 本身今日諗住5點幾起身同佢一齊去食早餐'
- 旦系好攰. . . 吾去了; ]
- 英姐. miSS YOu'
- 冬天會落雨嘰咩?"
- 呢幾日都出夜街=33='
- 晚晚都系公園坐'
- 中招了' 發燒-00-'
- 不過儀加都無乜野'
- 溫書啦溫書啦'
- 我儀加系完全溫吾到書囉' 吾知做咩事-0-'
- 成日掛住呢樣掛住個樣' 唉; )
- 呢幾都過左9點起身'
- 可能天氣問題' 加上夜晚吾系幾好訓'
- 琴日成個晏就同蚊姐系公園塗鴉;' 勁好玩' 畫左好多野' 種有用粉紅色' 搶哂鏡xd"
- 哈哈=)
- 琴晚佢地成班去聖馬可' 我無去' 太攰'
- 聽番蚊姐講' 儀加勁想去囉咩事xd"
- 想去見識見識xd
分類: 未分類 |