- 今日開始考試啦.....
- 英文作文好快作完. .作左300幾字. . 跟住又要系廿刪-00-'
- 中文份卷難到嘔肺. . 好驚吾合格囉-0-'
- 琴日派左電腦筆試蹶份卷 . . . 我12分' 超低xd" 哈
- 大家考試要加油呀. . 考完就可以慢慢癲啦xd"
- 打廿多算啦' 去溫書....bYe bYE,,,,,