今日同M人,英姐去圖書館溫書'
去到大家都系度睇漫畫'
我睇左陣就開始寫中史嘰NOTE' 超乖,
我對今次中史超有信心XD"
去完番到屋企放低書包就去醫院探牙嬤
-好耐無去醫院啦' 一入到去, 又系聞到個陣味-00-'
上到去10樓見到牙嬤食緊野, 我就好似見到我牙爺一樣....
- 牙嬤健康情況' ok架' 種識得鬧人XD"
- 不過到儀加都種味知丫嬤D腸做咩事.[].
- 星期一先知....
- 跟住去左成1個半鐘就塔二表哥架私家車走人'
- 番到黎就去食野啦.....