fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 86
累積人氣: 34098
RSS Feed
2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天
2009-03-11

`今日遲左好多起身-33- 不過種趕得到xD'

`   番到去無野做就系度計數XD"

; 今日2A同2D D人去CAmp;  我地無得去.[].

; 不過可能遲D去海洋公園' 睇下其他同學點*33*

; Miss 區堂倏RW=00= ' 無到嘔;

家政堂講書, 無得煮野食啦.[].

 ;中史堂講書XD" 

' 地理堂D人系廿講咩好多頭髮' 跟住又話咩植被.[]. 笑死'

; 數學堂歲數, 終於明明地啦<3

; LUncH打波XD"  無琴日廿好玩////CCC

;  生命教育超好玩XD"  個個系廿周圍掟野XD'

; 同魚粥系度狂玩; 我又系度掟ShiT  佬XD"

; 放學落毛毛雨.[].

;  去銀行入錢"..................................."

;  番屋企打Blog<3


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


babEfacE 於 2009-03-12 07:53 PM 發表:
你封左果個留言.
撩起左我既好奇心咧ava`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dearyan 於 2009-03-11 10:27 PM 發表:
c033ment.
=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂喔;]
Posted at 2009-03-11 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Daniel 於 2009-03-11 09:11 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 我封鎖的原因是
不想給 人知道' .00.
如果吾系我番學就死啦'
Posted at 2009-03-11 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Daniel 於 2009-03-11 08:55 PM 發表:
cM~~~
and..........
i Love YoU
hehe ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 叫你黎留真系留XD"
真系乖XD" 
Posted at 2009-03-11 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwonghimhung 於 2009-03-11 08:35 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都幾短下-00-' 
Posted at 2009-03-11 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Love___Tung 於 2009-03-11 08:31 PM 發表:
加您做好友先']
又比多個cm您啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Love___Tung 於 2009-03-11 08:29 PM 發表:
c0mment']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 同月同日生的你好XD
Posted at 2009-03-11 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melody1130 於 2009-03-11 08:21 PM 發表:
C0MMENT>3.
我愛你xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 你講呢句我受吾起喎.[] .
Posted at 2009-03-11 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babEfacE 於 2009-03-11 07:58 PM 發表:
我今日刀好遲咧.
不是-__-; 其實我每天刀好遲才對`
2a.2d真系超正啵. 我地又冇得去
你地刀有得補番. 旦系我地冇咧tvt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 我地5月8 0R 7月先有
Posted at 2009-03-11 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuhei2 於 2009-03-11 07:54 PM 發表:
講得無錯(:
我未做完,佢就教下1題*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 我真系即場0左嘴比佢睇XD" 
Posted at 2009-03-11 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]