`今日遲左好多起身-33- 不過種趕得到xD'
` 番到去無野做就系度計數XD"
; 今日2A同2D D人去CAmp; 我地無得去.[].
; 不過可能遲D去海洋公園' 睇下其他同學點*33*
; Miss 區堂倏RW=00= ' 無到嘔;
家政堂講書, 無得煮野食啦.[].
;中史堂講書XD"
' 地理堂D人系廿講咩好多頭髮' 跟住又話咩植被.[]. 笑死'
; 數學堂歲數, 終於明明地啦<3
; LUncH打波XD" 無琴日廿好玩////CCC
; 生命教育超好玩XD" 個個系廿周圍掟野XD'
; 同魚粥系度狂玩; 我又系度掟ShiT 佬XD"
; 放學落毛毛雨.[].
; 去銀行入錢"..................................."
; 番屋企打Blog<3
分類: 未分類 |