` 今 日吾知點解好早就起左身;
; 跟住系床上面睇電視XD" 好RElax;)
; 番到學校無野做, 系度作mONEy姐作張W.S
; 中文無聽過佢講書; 聽日小測啦....要加油呀!!!!"
; 家政堂講筆記; 有一塊布車錯左-00-; 由頭黎過-VV-
; 電腦堂呂sIR上.[].跟住又系度搞GAG-00-; 無聊"
; MoneY姐堂, 過一堂就好似過足成日廿.[].
; VA堂繼續刻野; 過得好快-00-'
; Lucnh打波xd" 好玩=)
; PE堂做體操....0k好玩.[].
; 放學班際啦; 超正;
; 搵左個令位睇波=)
; 一開波; 就我地班攞分先xd"
; 跟住一路廿打落去; anDY無神神入左個3分-00-;
; 跟住我地班一路系廿入; 大勝XD"
; 大家都好勁; 最勁緊系蕉仔啦; 我由一年班識到你儀加;
覺得你最令仔系今日XD"
; 跟住傻佬比人當罪話佢系吾系龜.[]. 勁慘囉-00-
; 完左知後, 我打多陣排球就閃人啦;
; 跟住打比英姐; 佢話蚊姐搵佢食飯; 一陣可能一齊去食;
; 跟住我知道了一個天大秘密XD"
; 不過個個人話吾可以講.....
; 今日好鬼興奮XD"
分類: 未分類 |