fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 11
累積人氣: 35864
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天
2009-03-27

` 番到去無咩特別" 自己企埋一二角...

`  Miss區堂做R.W .... 悶-VV-

` 家政堂同癲婆又系好好玩; 講減肥; 小測18分.0.

` 中史堂無聽過佢講書, 自己做自己野;)

`  地理堂講書; 悶-VV-

`  數學堂教書; 無咩特別, 過得好快;)

;  LuncH食完個飽; 芹菜,癲婆,陶球, 我一齊批斗阿仔XD"

; 超好玩XD" 跟住同癲婆系課室差左幾球就落去打波啦;

; 打左兩個字度 落雨-00- ; 番課室, , 跟住A班同D班 開片(吾系打架XD"

; 勁多人圍住D班; 睇戲-VV-;  詳情吾講*33*

; LEP堂好好玩XD" 系廿影相; 影左Miss一張相xd"

; 跟住我地後面D人系度玩XD"  比人扑中左隻中指, 即場魚加腫;

儀加就腫得更加緊要-VV-"

; 放學可以話系自己行番屋企-VV-; 

聽日賣旗呀XD" 大家去筲箕灣搵我喎XD"

` 放假啦又; 真系好; 吾想番學 , 以後都吾想番-vv-

 

 

`究竟發生咩事? 點解呢排大家都吾同左廿'

` 過往的日子不存在了....

`  放學嘰時候 , 我見到你們兩個玩得好開心...

` 而我就在尾隨跟著你們-/\-'


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


siuhei2 於 2009-03-29 11:02 PM 發表:
我睇哂d相-v-
好正牙*v* 
你地.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iseeying 於 2009-03-29 10:37 PM 發表:
Comment =]
Be  Happy ~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miki_yee 於 2009-03-28 09:19 PM 發表:
CM._.'
吾好甘吾開沁拉..'
笑=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ErIkA950404 於 2009-03-28 08:34 PM 發表:
你好似唔好開心咁波.............
唔好唔開心啦=]
笑下啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babEfacE 於 2009-03-27 11:56 PM 發表:
吾好吾開心拉;D
呢d野我刀試過`
旦系主動番就冇事伽喇(:
be hapi<3  親愛的小妹. 卡卡`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUHEIEHI=] 於 2009-03-27 11:11 PM 發表:
記住搵埋我-VV-.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dearyan 於 2009-03-27 10:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hi6b19 於 2009-03-27 07:34 PM 發表:
中史其實幾好 睇你有無心機去讀姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 知你勁XD" 
我都勁架; 吾聽書自己背=VV*
Posted at 2009-03-27 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheungys 於 2009-03-27 07:32 PM 發表:
 no.3^^
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 多謝哂xd"
次次你留cM都廿大粒嘰*33*
Posted at 2009-03-27 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TonyShing 於 2009-03-27 07:23 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

; 系吾系英姐黎, 你先黎架xd" 
Posted at 2009-03-27 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]