` 番到去無咩特別" 自己企埋一二角...
` Miss區堂做R.W .... 悶-VV-
` 家政堂同癲婆又系好好玩; 講減肥; 小測18分.0.
` 中史堂無聽過佢講書, 自己做自己野;)
` 地理堂講書; 悶-VV-
` 數學堂教書; 無咩特別, 過得好快;)
; LuncH食完個飽; 芹菜,癲婆,陶球, 我一齊批斗阿仔XD"
; 超好玩XD" 跟住同癲婆系課室差左幾球就落去打波啦;
; 打左兩個字度 落雨-00- ; 番課室, , 跟住A班同D班 開片(吾系打架XD"
; 勁多人圍住D班; 睇戲-VV-; 詳情吾講*33*
; LEP堂好好玩XD" 系廿影相; 影左Miss一張相xd"
; 跟住我地後面D人系度玩XD" 比人扑中左隻中指, 即場魚加腫;
儀加就腫得更加緊要-VV-"
; 放學可以話系自己行番屋企-VV-;
聽日賣旗呀XD" 大家去筲箕灣搵我喎XD"
` 放假啦又; 真系好; 吾想番學 , 以後都吾想番-vv-
`究竟發生咩事? 點解呢排大家都吾同左廿'
` 過往的日子不存在了....
` 放學嘰時候 , 我見到你們兩個玩得好開心...
` 而我就在尾隨跟著你們-/\-'
分類: 未分類 |