` 今日朝早同英姐and蚊姐番教會'
超尷尬囉; 無神神主持人問有矛新黎嘰弟兄姊妹.[].
跟住吾記得左咩咩姑娘就超大聲廿講' 呢度有呀, 佢叫做小妹.[].
全場人望哂過黎' oN My God-33-
11點30放' 跟住去英姐屋企heA左陣就去筲中買鞋'
跟住去M記食野' 怡姐黎埋'
食完' 佢地去柴灣睇蚊姐條仔打波' 我就番屋企
5點30就去花園酒家食飯'
細媽佢地全屋企都好好XD" 吾錯吾錯=)
跟住8點度閃人' 塔巴士番. 差D撞車-00-'
-----------------------------------------------------------------------
好心你就吾好再煩住佢啦' 人地都話吾中2你啦.33.
人地中2個個系另有其人,0K?
系學校你吾好煩住佢呀 , 你同我小心D牙
死纏住人吾系好好嘰方法黎架咋'
你睇下你自己咩樣先啦-vv-' 收sKIN Plz"
分類: 未分類 |