` 聽日開始番學同測驗啦-3-'
今日計左成個下就數-3-'
' 有D驚率-3-' 因為完全吾識-3-' 其他都0k嘰<3
' 又要番學啦-3-' 吾想早起身呀-3-'
hElp>[]<"
-------------------------------------
今日朝早一起身就做埋D功課佢:)
' 跟住就去英姐屋企做BCA" 入到啦:)
' 跟住就去銀行入錢:)
' 入完英姐就去我屋企換件衫就閃人啦'
' 我就係屋企係咁做數<3
' 夜晚去幫Shit佬影完印就去英姐屋企'
' 跟住同個個tONy渣渣傾電話"
' 比我係咁串佢-3-' 係佢面前我先發揮到我串人嘰威力' 其他就吾得-3-' 吾知點解'
跟住去天悅還完漫畫就番屋企' 繼續溫書啦:)'
' 我點都要加油架啦.vv. 加油小mei:)
分類: 未分類 |