4.20
` 琴晚溫書溫到12點半先訓教-3-'
其實都吾算溫書嘰...係睇電視就真XD"
今朝完全吾想起身-3-
起身就係度睇漫畫XD"
番到學校同癲婆係度癲.其他人係度溫書-vv-'
一開始就測英文:) 成paRT填充,重組句子幾條,Poof reading 4條無做-3-"
今次無8字頭啦-3-' 6字都吾知有矛-33-
iH簡直就超易,係咩保八吾識-00-' 應該無八都有7=)
英文堂無聽書' 自己係度寫野<3
中史堂派卷-3-' 死奶媽96分!!!" 咁鬼高架'
' 我就67" 有進步呀XD" 進左6分:)
普通話堂比Miss就黎玩死-3-' 玩講數字" 吾可以講關於4同4嘰倍數-3-"
數學派卷:) 61分=) 本身66架,,點知佢話個題吾計-3-' 有無搞錯呀" 哼-3-' 無進無退"
' 發覺自己同六字都幾有緣-3-"學號又係六號" 上次考試又係差吾多科科六字頭-3-"
luncH食完飯上番課室玩:) 死陶球成日用橡筋彈人' 我對你有恐懼XD"
中文堂Miss話我地有半班人中文吾合格' 一定有我'
' 睇下係2字頭,3字頭,都係4字頭姐-3-" 預左架啦呢d野-3-'
放學番到屋企無人-3-' 跟住係度睇電視 食野:)
聽日個科地理溫吾溫都無乜所謂架啦"
測埋聽日就測完啦xd 好鬼日開始呀!!!!
聽日應該派科學,英文" 科學應該吾合格架啦-3-' 英文應該有六字頭xd"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
李駿賢生日大大大快樂牙' 我種記得你生日係吾係好勁啦"
得閒我會再約你出黎玩架xd"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日天氣真係熱死人啦-3-' 番到屋企睇電視話29度囉-3-'
今個星期六0R星期日想去沙灘呀!!>33<;
分類: 未分類 |