★ 4.21
` 今日番到學校係度油顏色:) 吾溫地理了-3-'
' 一收到份測驗卷,o左-3-得一板' 魚為好易.點知' 好難-3-' 不過應該合格嘰:)
' 家政堂車衫" 好好玩=)
' 科學堂派卷" 本身魚為吾合格架xd" 點知收到份卷見到第一板加埋已經有44分' 一定合格了'填表岩哂" 好開心=)
' 跟住就對卷,講書.無啦啦dEN偉發火-3-'
' Vivian整嬲佢-3-'
' 英文堂又係派卷' 差兩分-3-' 得15個人合格-3-' 哈哈" 有25個吾合格-3-"
' 差少少咋" 下次真係要溫書同埋做快D啦-3-'
' 跟住我就係度作小說:)
' LuncH同癲婆係課室做運動" 個個時候無人XD"
' 跟住落左去VA室整板畫:) 就整哂啦:) 哈哈=)
' 數學堂講新野.0k嘰,吾算難:)
' 放學同癲婆去m記買野食知後就番屋企.享受番我嘰正常生活xD"
---------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日派中文同IH啦:) 希望IH有8字頭啦' 不過應該無可能架啦-3-'
' 中文希望50分岩岩好合格啦=)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
' 聽日2C班班際. Win左就可以頭三甲架啦" 要加油呀"
打低3B牙:)
分類: 未分類 |