儀加係夜晚11:29pm分-3-'儀加先番到屋企"_
我今日朝早一起身見到落雨就同癲婆講吾去沙灘"如果聽日天氣0K想聽日去"
跟住8點起'沖涼洗頭同英姐去幫佢牙媽開鋪'
一出門口到地鐵站見到好多筲東嘰F,3賣旗-3-'
去M記買完外賣就去塔巴士"
到左知後就開始開工啦-3-' 長程吾講'
同左下就去左冒險樂園玩左陣XD"
跟住食野.跟住又繼續啦...
到左夜晚6點幾見到一男一女黎我地個檔到睇帽'
陳梓英個表弟問我地個男仔似吾似冬瓜仔.個女似吾似冬瓜女'
跟住可能我地太大聲'佢地兩個望住我地'跟住點頭
一望我地呆哂'我地係咁望住佢地.冬瓜仔超令仔呀XD"
跟住我地一直跟住佢.跟到商場門口就無跟啦'番番去睇鋪'
點解我吾搵佢地影相呢-3-'
跟住回神繼續努力" 今日做好多生意'
塔車回程嘰時候真係好攰.英姐訓到死左-3-'

番到黎就去食野" 哈哈=)
我今日嘰人工就係一個超令嘰沙灘袋.粉紅色架XD"
分類: 未分類 |