fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 294
累積人氣: 35304
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天
2009-04-25

儀加係夜晚11:29pm分-3-'儀加先番到屋企"_

我今日朝早一起身見到落雨就同癲婆講吾去沙灘"如果聽日天氣0K想聽日去"

跟住8點起'沖涼洗頭同英姐去幫佢牙媽開鋪'

一出門口到地鐵站見到好多筲東嘰F,3賣旗-3-'

去M記買完外賣就去塔巴士"

到左知後就開始開工啦-3-' 長程吾講'

同左下就去左冒險樂園玩左陣XD"

跟住食野.跟住又繼續啦...

到左夜晚6點幾見到一男一女黎我地個檔到睇帽'

陳梓英個表弟問我地個男仔似吾似冬瓜仔.個女似吾似冬瓜女'

跟住可能我地太大聲'佢地兩個望住我地'跟住點頭

一望我地呆哂'我地係咁望住佢地.冬瓜仔超令仔呀XD"

跟住我地一直跟住佢.跟到商場門口就無跟啦'番番去睇鋪'

點解我吾搵佢地影相呢-3-' 

跟住回神繼續努力"  今日做好多生意'

塔車回程嘰時候真係好攰.英姐訓到死左-3-'

番到黎就去食野" 哈哈=)

我今日嘰人工就係一個超令嘰沙灘袋.粉紅色架XD"

 

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


linda 於 2009-04-26 06:50 PM 發表:
 打工嘅人工咁正
 有個咁今嘅袋
 整到我都想去
 哈
 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary___ 於 2009-04-26 03:53 PM 發表:
 返工好玩;
comment:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超好玩架XD"
下次搵你呀'哈哈
Posted at 2009-04-26 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babEfacE 於 2009-04-26 02:54 PM 發表:
哇哈, 小妹大個女拉.
出泥打工喇xd
咁正既. 有人工收;D
冬瓜仔著得潮吾潮;
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係超潮先吾認得-33-
Posted at 2009-04-26 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melody1130 於 2009-04-26 11:15 AM 發表:
邊個係冬瓜仔同女??-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

tVB演員=) 大冬瓜
Posted at 2009-04-26 11:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



半" 於 2009-04-26 12:11 AM 發表:
good job*
下次我又要番工;
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

' 好牙'哈哈:)
下一站應該係個個吾知咩咩新吾知乜鬼野-3-
Posted at 2009-04-26 09:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]