4.27 
又番學啦.3. 好眼訓呀!!!"  
番到去又係度抄功課...我幾時先吾洗抄功課呢-3-
         
中文堂背書.好彩無抽中我:D
邱生背得超搞野.最尾都係失敗左-3-
家政堂. Miss吾知係吾係食左火藥.口.係咁鬧人.vv.
電腦堂整網頁.我終於識識地點整啦-3-.
$$姐堂悶到嘔泡.上佢堂.我真係可以訓教-3-
VA堂素描-3-. 最憎.... 唉-3-'
LUNCh打波.打中場.好大壓力-3- heLP:)
最尾個兩堂上一個性教育嘰堂.
一開波超正.問你男朋友一定要點.
我地成班女仔簡哂溫柔體貼' 哈哈. 
跟住就係度睇性侵犯個D片.
         
最尾教帶CON Dom ' 將個Con doM帶落隻 度XD"
勁正:) 放學就睇班際冠軍賽. 我地輸左.不過大家都打得好好:)
蕉哥好型.哈哈-3-' 今日佢入得最多球好似>VV<'
其他都好型;) 下年3C要玩哂'哈哈:)

隻狗超可愛呀. 好想要呀'好想攬下佢呀xd
佢係棒棒堂嘰新成員呀xd"
分類: 未分類 |