fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 348
累積人氣: 35358
RSS Feed
2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天
2009-05-19

  5.19  

 

 `  今日早會超恐怖. 見到Miss 伍行黎行去-vv-.

. 早會期間無神神系後面拍我膊頭-3-. 我成個彈起.

. 好彩佢無鬧我. 正系講左句. 剪左啦. 好過無剪-3-. 心血少D都比佢嚇死-VV-.

. 早會一半嘰時候無神神落左幾滴雨-3-.  系幾滴-VV-.

跟住上番去課室自修. Miss無番-vv-.

兩堂超悶. 癲婆kO左我本小說-3-.

我兩堂系度呆-3-.

IS堂講書.睇ETV. 睇ETV嘰時候就黎頂吾信-3-.

見到D蜜蜂想死-3-. 好核突. 驚左佢地.

英文堂又ORal. 無聊. 訓左陣覺, 睇左陣小說.

跟住問純純攞個翻譯機黎玩xD

有勁多笑話Xd. 好正.

luncH又出去食. 熱死啦. 吾想再出啦. 冬天先啦Xd

中文堂mISS無番. 區Sir代教.

佢系一個退休嘰老師. 佢教書好正.

佢話嘈吾到佢教會就得. 我就即刻訓左系度了.

訓左一堂度. 跟住佢叫人起身讀書.

佢叫五號嘰時候. 吾知做咩事. 望住左我-3-.

可能佢魚為我系五號呱-3-.

跟住 佢系度講佢D歷史野.

話說佢知前系一間BAnd3嘰學校教書.

跟住佢話測驗嘰時候D人吾做.

各有各玩-3-. UNO. 傾計. 扭計色都有齊哂Xd

跟住又話有一間學校吾比帶電話個d野.

跟住佢見到有一個男仔系度聽mp3. 跟住勸左佢三次都吾聽.

跟住味鬧佢囉 . 跟住個同學就同牙sIR開片. 過程吾講了.

跟住牙Sir搵訓導黎. 個訓導好型. 一黎就踢[火闌]左度門xD.

跟住個男同學好似一隻被馴服左嘰野戰一樣Xd

最後佢同牙siR解釋番系因為個個時候佢條女系佢隔離. 要扮下野Xd.

呢句笑到我地全班死死下-3-.

. 呢排天氣好叉熱呀. 兩部冷氣都吾夠.

沖兩次涼都吾夠-3-.

救命呀. 快D打風啦<3333333

牙囡張出身証明書終於搞掂.

下一張又黎啦-3-.

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


joun 於 2009-05-21 12:19 AM 發表:
下次要改做4堂 Music XD^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LEEYANTING 於 2009-05-20 09:41 PM 發表:
 cM呠~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelvinng279 於 2009-05-20 04:37 PM 發表:
你訓左一堂咁正呀,
我覺得佢超煩LO,
油期今日叫人安靜作文,
自己又係到勁講野,
我完全嘈到諗唔到點作LO,
同埋覺唔覺佢好LIKE忍曬命,
我唔明坐前面個D點忍到= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary___ 於 2009-05-19 10:16 PM 發表:
 唉,而加日日熱到嘔汗-v-
裙都濕哂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkkmarco1883 於 2009-05-19 08:16 PM 發表:
C0mm3nt `" 
 
要回咖"喎  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 我咁好人. 一定回嘰.Xd

Posted at 2009-05-19 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kkkmarco1883 於 2009-05-19 08:15 PM 發表:
 兩部冷氣都吾夠@@ "
 
吾系掛"
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kin909 於 2009-05-19 08:03 PM 發表:
今日過得幾好啵;]'
hahaaaaaaaaaaaaaaa,
gd job!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 過得超好;
只是太悶了
Posted at 2009-05-19 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



linda1995011 於 2009-05-19 06:42 PM 發表:
好熱呀‵‵``
熱死啦```
今日頭個兩堂悶到想死
XD````
守護甜心
哈``
comment```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YINGv___v 於 2009-05-19 06:30 PM 發表:
 `搶1:)
果條呀SIr好KAi-_-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]