fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 10
累積人氣: 34112
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天
2009-05-25

5.25

 

`   今日吾想起身牙.
一起身見到咁灰嘰天空.
心情都灰啦.  起身睇你留比我嘰C0mmeNT:)
哈哈. 一路睇一路笑. 哇卡卡.


番到去諗住搵Miss伍. 點知味番-00-.
上課室做數w,s. 多謝maRCO教左我幾條數:]
開始明明地啦.   我要努力操好佢. YoYO
課前見到Miss著紅色衫嚇親.-33-
中文堂講書. 悶死啦. 一講系中文就諗起就黎到嘰中文考試-vv-.
好驚吾合格牙.媽咪-vv-.
家政堂係度講咩蠶絲-3-. 講得好好笑. 話咩佢地嘰屎可以當藥材醫病-3-.
好嘔心囉. 跟住話一個好細啦嘰蛹可以蚊出1500-2000m嘰絲出黎.
電腦堂講書. 悶. 係咁塗鴉本家課冊.
Miss $$姐堂繼續塗鴉手冊xD.
VA堂繼續我最吾拿手嘰素描=3=.
我好想亂黎/ 但驚比Miss鬧-vv-. 唉. 進退兩難xD{ 係吾係咁用呀?
LUNCh食完飯就系課室吹水. 班男仔又係度玩個d咩角=3=
個邊女仔就係度周圍咩人書包-3-.
跟住芹菜同茵哥食住留連糖周圍呼氣比人聞.
學佢地咁講. 將D人列入黑名單-3-.
跟住芹菜搞到癲婆嘔. -3-.
因為吾知點解芹菜個D突別難聞,.
我都頂吾信-vv-
PE堂落雨所以吾洗去游水.
跟住踢拖係禮堂上堂Xd.
跟住除鞋係度做熱身. 地下好烏糟, 救命.
跟住做坐地前身. sIt up. 塞上壓.
全部3字頭. 我係吾係得閒都要練下呢-3-.



我就黎咳死啦-vv-. 喉嚨吾舒服-3-. 訓覺最辛苦-vv-.


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


wdw422 於 2009-05-25 11:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-26 07:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CloudYxD 於 2009-05-25 10:18 PM 發表:
唉.張健兒佢D榴年糖真系臭到你.丫爺-_-
我本身食到勁飽.跟住佢又要勁近距離甘噴埋黎L0W.咩事丫佢?
跟住系到狂嘔.痴能線-_-勁辛苦.個次腸胃炎都無甘惡頂.
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 你呼d氣我吾係聞到流連糖囉 .
係其他味-3-xD
Posted at 2009-05-26 06:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kary___ 於 2009-05-25 09:48 PM 發表:
頂他媽媽個肺-3-
今日返泥就係等游水,點知佢同我落雨-v-
唉,我幾時先可以見返我個無邊無際既天空,
見到我個竇貝天空咁暗都down哂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 係囉. 我想見番我嘰藍天白雲=3=
Posted at 2009-05-26 06:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



linda1995011 於 2009-05-25 07:54 PM 發表:
正爆
今日吾洗游水!!
XD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 但係我想游喎-VV- 

Posted at 2009-05-25 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maRco_半; 於 2009-05-25 07:49 PM 發表:
叫 你 個 小 豬 豬 h0 護 下 你 啦,
甘 樣 你 就 會 冇 晒 事 嫁 啦.
 
呢句說話,
由真人真事改篇xp'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

, 真係好真喎-3-
小豬豬-3-
Posted at 2009-05-25 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuhei2 於 2009-05-25 06:21 PM 發表:
瞓覺好辛苦咩?
好舒服w0r.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 你無病緊係啦xD. 
我有病耶-3-
Posted at 2009-05-25 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winky2569 於 2009-05-25 05:48 PM 發表:
嘻;
今日我真好開心啊xp:
c0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 睇得出呀.:)
因為你譚生係度丫嘛Xd
Posted at 2009-05-25 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wdw422 於 2009-05-25 04:54 PM 發表:
第一個XD
=口= 太短太短  -口-回覆得太短了
  4個啦 依家XD
你欠我4個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 點解會咁架-33-. 點解我要打錯字呢-33-.
你記呢D野記得最清楚-33-.
吾知回咩好了Xd .
Posted at 2009-05-25 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]