fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 127
累積人氣: 35597
RSS Feed
2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天
2009-05-26

5.26

 

今日好早就番學了,
因為今日癲婆好早=vv=.
番到去做bOOK RepORt跟住就溫IS:]
地理堂無聽過牙sIR講書, 係度背IS:)
科學堂默書 . 同埋派簿.
有人超蠢. 成本書放係張枱度都吾知xD(眼大睇過濃?
英文堂Miss講書. 好叉悶. 完全吾知佢講乜.
Miss Yue呀. 你番黎教我啦. 嗚.
中史堂講番平時分比我地聽.
本身我吾想佢講. 但算了-vv-.
女仔之中平時分最低. 但係加埋都合格xD
男仔就正係知道吳家傑平時分最低-3- 3分.
普通話堂考試. 味到我. 太好了Xd
好驚短講個度會好低分呀-3-.
數學堂講圓周-3-. mISS會吾會教得太快呢-3-.
完係跟吾到-VV-. 搵人教我牙. 嗚
LUNcH食完飯番課室吹水.
跟住癲婆吾知係吾係吾小心頂到茵哥下面xD.
佢個樣好似好痛咁-3- .跟住我係咁吱佢Xd.
比佢笑死-xD.
中文堂種好笑.
Miss無番. 又有第二個牙sIR黎代堂.
佢寫黑板知前都會問我地打橫0r打直寫好吾好.
跟住佢寫到雞咁大隻字. 種要問我地睇吾睇到囉-3-
跟住佢一開波講嘰野超好笑xD 跟住寫字嘰時候會紮馬Xd.
幾穩下架. 跟住聽到佢講 . 佢係將軍澳官立中學教.
我即刻醒哂-3-  因為佢應該識姑媽-3-.
我係度諗如果遲D英文都要搵人代. 會吾會搵中我姑媽架-3-.
驚驚地喎-3-. 好大壓力架-3-.
放學同爹域ANd癲婆去砲台山.買禮物比癲婆-3-.
個老板娘竟然認得爹生-3-.
跟住癲婆就係度簡啦. 佢簡左隻黑貓同白貓. 一paIR-3-.
佢一定開心死了-3-.
買完就番屋企啦.:]


好似無落雨啦xD:_


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


wdw422 於 2009-05-26 11:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-27 06:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kary___ 於 2009-05-26 09:02 PM 發表:
 茄茵媽媽令我諗起吳膠傑xp
癲婆幾時生日?comment<;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 聽日囉:]  
哈哈.
Posted at 2009-05-26 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dearyan 於 2009-05-26 08:32 PM 發表:
我.. 我..我...我..
我比個cm你.xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 做咩舌舌吐吐牙xD. 
Posted at 2009-05-26 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



linda1995011 於 2009-05-26 07:39 PM 發表:
大comment到了
XD``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 多謝親愛的lINda:) 
Posted at 2009-05-26 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YINGv___v 於 2009-05-26 07:25 PM 發表:
 比個cOMMEnT你:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 我都比個Cm你啦:] 
Posted at 2009-05-26 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuhei2 於 2009-05-26 07:21 PM 發表:
哈.c0mment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. Thx喔: 小AA
今日牙Sir真系好正xD
Posted at 2009-05-26 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wdw422 於 2009-05-26 07:17 PM 發表:
你差我6個啦  話咁快@口@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 點解我要打錯字呢-3-. 唉. 自己攞黎衰Xd
 
Posted at 2009-05-26 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]