` 
5.26
今日好早就番學了,
因為今日癲婆好早=vv=.
番到去做bOOK RepORt跟住就溫IS:]
地理堂無聽過牙sIR講書, 係度背IS:)
科學堂默書 . 同埋派簿.
有人超蠢. 成本書放係張枱度都吾知xD(眼大睇過濃?
英文堂Miss講書. 好叉悶. 完全吾知佢講乜.
Miss Yue呀. 你番黎教我啦. 嗚.
中史堂講番平時分比我地聽.
本身我吾想佢講. 但算了-vv-.
女仔之中平時分最低. 但係加埋都合格xD
男仔就正係知道吳家傑平時分最低-3- 3分.
普通話堂考試. 味到我. 太好了Xd
好驚短講個度會好低分呀-3-.
數學堂講圓周-3-. mISS會吾會教得太快呢-3-.
完係跟吾到-VV-. 搵人教我牙. 嗚
LUNcH食完飯番課室吹水.
跟住癲婆吾知係吾係吾小心頂到茵哥下面xD.
佢個樣好似好痛咁-3- .跟住我係咁吱佢Xd.
比佢笑死-xD.
中文堂種好笑.
Miss無番. 又有第二個牙sIR黎代堂.
佢寫黑板知前都會問我地打橫0r打直寫好吾好.
跟住佢寫到雞咁大隻字. 種要問我地睇吾睇到囉-3-
跟住佢一開波講嘰野超好笑xD 跟住寫字嘰時候會紮馬Xd.
幾穩下架. 跟住聽到佢講 . 佢係將軍澳官立中學教.
我即刻醒哂-3- 因為佢應該識姑媽-3-.
我係度諗如果遲D英文都要搵人代. 會吾會搵中我姑媽架-3-.
驚驚地喎-3-. 好大壓力架-3-.
放學同爹域ANd癲婆去砲台山.買禮物比癲婆-3-.
個老板娘竟然認得爹生-3-.
跟住癲婆就係度簡啦. 佢簡左隻黑貓同白貓. 一paIR-3-.
佢一定開心死了-3-.
買完就番屋企啦.:]

好似無落雨啦xD:_
分類: 未分類 |