fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 365
累積人氣: 35835
RSS Feed
2009 年 6 月 22 日  星期一   雨天
2009-06-22 疲倦

6.22

. 今日番到學校. 好悶.
番課室攞語境單元溫.
番到去考場. 成班F.1係度狂叫-3-.
我聽到有個女仔話想參加YES校花-3- 滴汗.
今日Miss 馮監考. 佢一入到黎就開始一路望住我-vv-. 吾知咩事.
我8點9開始作. 作到9點半. 訓覺. 突然個肚痛到嘔-3-. 又凍-3-救命.
放學同癲婆maRCO一齊放=)

11點半色雞就陪我過去油麻地交收..
途中係極之肚痛-3. 想死咁制. 
跟住番黎沖個涼就去色雞度.
食色雞煮嘰野xD. 雞蛋好好味=)
跟住佢係咁問我IS. 我D記憶番黎啦. 哈哈.
跟住溫溫溫. 溫到5點度呱. 訓左一陣. 跟住溫多陣.
6點就閃人啦.

種有兩科就考完啦. 大家加油. 考完就可以癲啦xD.
吾知有咩地方去呢-33-. 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


wdw422 於 2009-06-23 01:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wdw422 於 2009-06-23 12:59 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-23 06:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wdw422 於 2009-06-23 12:42 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dearyan 於 2009-06-22 10:04 PM 發表:
.F1果班女-3-
話想參加yes校花-[]-
我o咀... -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 係呀-3- 
佢去參加我地都去啦.
WIN硬Xd. 哈哈
Posted at 2009-06-22 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kin909 於 2009-06-22 09:20 PM 發表:
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,
我而+甘得閒先俾個COMMENT你咋~[]~
快D多謝我NA!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好感動呀tvt-3-
閣下時間好忙咩? `
Posted at 2009-06-22 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuhei2 於 2009-06-22 08:02 PM 發表:
原來佢系miss馮-_-v
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

. 3B班班主任-3-
=
Posted at 2009-06-22 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



色雞 於 2009-06-22 07:10 PM 發表:
下次你煮-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次先啦=). 哈
有機會的話 .
Posted at 2009-06-22 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]