6.24
` 考埋聽日就考完啦:) xDDDDD. 好興奮牙. 聽日個科吾溫啦 . 提早一日輕鬆下Xd. 今朝真係驚險. 7點先起身. 牙嬤竟然吾知我今日要番學--3- 而我就吾知點解訓到咁晏=3=. 見到個鐘7點成個人醒哂xd. 拿林林沖去廁所=vv=. 跟住睇多陣科學就番學啦. 番到去望左陣科學. 跟住開考. MC題做左我4個字都有-VV-. 後面個D問題吾算話太難嘰. 吹番黎囉:) .哈哈. 放學同癲婆MA哥一齊放. 番到屋企換完衫食完野就同癲婆去色雞屋企啦 我地去到. 佢就落街買m記比我地食. 哈哈. 跟住食完佢又幫我地落去買雪糕食xD. 真好=) 跟住番黎係度睇電視. 煲碟 . 齣野吾錯嘰. 吾悶囉=) 哈哈. 跟住我同隻雞係度無聊得制係度玩棉花-3-. 搞到隻雞成身毛Xd. 跟住d毛整到我地個nOsE勁痕 哈哈. 跟住6點閃. 去食飯啦:)