8.11

今天早上5點半左右. 醒一醒. 發覺外面下很大雨.
雨的聲音擾人清夢. 又行雷-vv-.
9點半起床. 做補習功課. 然後看電視.
1點半去北角補習.
半到差吾到3點半嘰時候. 無啦啦停電-3-.
全部人勁hIgh. 跟住牙Sir係度講電嘰野.
佢問我地點解地線會長過火線同埋活線
跟住我搶答. 我竟然種記得xD. 太勁啦Xd
跟住佢又問我地點解.人0R雀仔企系電攬上面吾會電死.
跟住講講下. 佢話知前真係有個人跳上去電攬自殺. 點知最後吾係電死.
系跌死. xD. 我地全場笑到KAi左.
跟住極之準時放xD.
跟住就番屋企啦.
岩岩落街食飯嘰時候見到圖書館個個李sIR.
佢個出街LOoK好正.
普通T恤. 牛仔褲 .波鞋. 行生左Xd.
哈哈哈哈.:_)

分類: 未分類 |