8.14
今朝起身沖涼洗頭. 跟住幫蚊姐做暑期作業.
10點攞落去比佢. 跟住我就番學啦.
番到學校. 練木琴. 我覺得我吾掂牙 .
種有不足4堂咋-3- 點算呀.
嗚嗚嗚
放左知後番屋企換衫. 就去英姐屋企啦.
食完野就去太古搵佢牙媽.
本身去睇戲. 最終睇吾成. 就去左吉之島行街.
我同英姐影貼紙相. 跟住玩扔彩虹中左一支筆同埋兩支玻子汽水.-3- .
跟住番到筲箕灣 .佢牙媽就去買送.
英姐就陪我去攞野. 多謝你嘰101粒星星.
跟住就去英姐屋企煲碟. 保持愛你幾好笑:D.
跟住打邊爐. 9點9閃人啦.
我會努力讀書.
不在乎天長地久. 只在乎曾經擁有.
分類: 未分類 |