8.15
今朝起身呆 .跟住老豆叫我去灣仔攞錢-3-.
攞完番到黎系度睇女排. 幾好睇. 超勁D人.
跟住4點3去教會搵英英同JOYCe.
跟住去紅石食野. 傾計.
傾左好多好多野. 主要都係學校. 學業嘰事.
發覺自己間學校真係好好-3-.
英英 .辛苦你啦.
食完野就去天悅還漫畫啦.
跟住又租左6本. 我暑假就係睇漫畫過日子. 哈
細花. 吾好吾開心啦. 佢緊張代表佢鍾意你呀.
我睇左出個個男仔系中2你的.
自於佢條女. 我就吾明啦.
自己幸福自己曾取吧 .
你句我愛你講得好好呀:)
分類: 未分類 |