. 8.24
今日超遲起身:)9點度.
起身知後兩個手臂都超酸痛-3-
一定係琴日游水游到咁-3-
12點幾去蚊姐屋企攞完錢.
就去英姐屋企等佢換完衫/
就去天悅搵誠哥. 跟住誠哥話我串佢.
吾知點解我就係中2串你呀 .吹咩xD
跟住就去還漫畫. 跟住就行去恆生入數.
入完就行左去愛東大昌度買小龍包同餃子食.
番我屋企煮. 超好味. iloveit:)
跟住就開始做暑期作業.
中文呀-3- 咩文都味作-3-
數學KO哂啦. 系一兩題吾識做.
跟住就係度做做做. 吹水吹水.
跟住無啦啦個條友打黎-3-
跟住英姐聽左-3- 跟住個條友魚為係我.
跟住就問我系邊. 跟住英姐超好笑. 問佢係邊個.
佢就CUT左線啦Xd. 笑到我死.
英姐太大膽啦.-3- 我完全吾想聽佢電話-3-.
吾該吾好再打黎-3-.
跟住9點英就走左啦.
聽日12點要番去練琴-3- 搞錯呀.
不過都好. 吾番補習xD. 吾洗測驗. 哈哈.=)
分類: 未分類 |