8.29
種有 3 日. 最後 3 日就開學啦. 好興奮呀xDDDDD 我要番學. 我要見大家. 我吾要係屋企;3 哇卡卡. 傻左. 膠左. 癲左;-3 今日陪癲婆去MK交收. 跟住去旺中行左陣. 好耐無買衫啦Xd 我要買衫我要買衫. 跟住去朗豪坊行左陣. 番黎筲箕灣. 癲婆上左黎. 跟住係度狂自拍-3- . 真係服左佢啦-3-