- 9.17
今朝又hea左陣先起身; 我愛張床阿;.xd 課前遲左番去; 跟住係度研究芹菜的眼鏡; 一望就知係平光鏡; 超型 吾知點解芹菜有嘰話; 就會超反光-v- 早會超熱-v- 愈企愈熱; 係咁流汗; 跟住聽日雷sIR話下星期五學會負責人放學要去物理室開會-V- 我即場呆左-V- ` 我一定要蚊癲婆0r 男朋友陪我; 哼>< 物理無咩特別. 做實驗 講書; 吾算話好悶嘰; 因為成堂係度傾計; IH堂只可說悶到嘔; 初初頭一堂就話可以係度傾計; 跟住同癲婆係度玩Drama; 佢係羅密歐. 我係梁山伯. 哈哈; 最好笑都係癲婆講梁山伯講梁伯山xDDD 家政堂最好玩; Miss吾鬧人; 只係鍾意bea人 哈; luncH成班人係度食飯; 聖雅角都係麻麻-V- 番課室係度吹水; 菜心就係咁比癲婆抽水Xd 電腦堂係度傳紙入資料; 大政塹自己出生年份係2009年xD Miss SO話佢吾夠1歲Xd. 笑死我; $$姐堂; 咁軒軒比人叫左起身述書; 跟住全班望住茵茵; 跟住茵茵面紅; 係超紅; 我第一次見到咋; 我識左佢咁耐; 第一次見到; 愛情嘰力量真大;> 放學去學樂器; 跟住就完嘰時候癲婆同男朋友入黎; 跟住癲婆係度玩古真; 我就係度教男朋友打定音鼓; Misslam話如果我考到8級; 佢就會搵我教人xD. 哈; 跟住話佢幫我補音樂. 哈; 吾知會點呢Xd. 5點大家一齊走; 跟住番到屋企係度睇岩岩收生d紙 跟住見到有兩個人個名完全一樣; 哈; 超型 跟住英英上左黎; 儀加佢係度同康康係度傾電話-3-. 跟住同英英去海邊跑步. 跑左陣佢就番屋企; 跟住同男朋友跑; 跑得勁爽; 跟住撞到茵茵同佢媽子; 大家一齊跑; 哈