9.28
話咁快又第二個星期啦-v-;
琴晚睇超聲真係正爆;
我愈黎愈鍾意雷種得阿xD;
今朝起身沖涼番學;
番到去抄功課; 亂抄xD;
抄功課都無心機阿-V-
中史堂阿Sir味番有第二個阿sIR黎;
自修; 數學堂講數; 無咩特別 ;
小息就吾知做咩事同癲又係度爽笑-0-;
IH堂悶-V- 正係覺得英皇D人好正Xd;
吾係勁得去邊姐; 哈哈 ;
VA堂繼續畫狗狗;
LUnch超頭痛-v- ; 訓覺;
不過大家真係幾嘈下-3-訓不到;
中文堂講書; 勁凍-vv-; 心諗有無發燒-33-
放學落超大雨-3- 有姐=無姐;
濕到透--vv- ; 番屋企換衫落街買野食; 真係好肚餓-v-
補習改時間; 改左星期日-v- 救命-vvvvv-;
halloween阿; 種有兩個星期; 希望個日吾好落雨啦;
分類: 未分類 |