10.23
今朝6點半起身跟住搞掂哂D野;
落街食野; 7點4同癲癲,Marco一齊去維園;
去到一陣換衫準備游水;
比賽前係咁諗跳吾跳水;
本身吾跳; 跟住lilian吾比-3-
話咩人地會覺得你好屎=v=
最後我跳左-3- 跳得勁樣衰我知道;
是旦啦-3- 50米自由無氣; 游左娃式比人取消資格-3-
勁無奈-3- 知前比架-3- 儀加又吾比; 又吾講清楚;
搞到我同另外一個F.2比人取消左-33-;
娃式游第四-VV- ; 盡左力;
追到一個追吾到一個-vv-;
跟住係度同d人吹水;
游班際嘰時候博哂命-3-
因為真係好大壓力;
一落水爆. 最尾7米都係無氣-3-真係練多D啦;
跟住攞左第1;]
攞牌嘰時候約至時搞到屎na-3-
經過今日發覺約至時游水超快=)
吾錯吾錯;]
番黎番屋企沖涼換衫同癲癲marco去食野;
跟住去海邊hea左陣英英就黎左我屋企啦;
今年水運藍社吾知做咩事-3-乜都包哂-3-
成個場玩哂--
分類: 未分類 |