★ 11.10 終於測完啦` 好努力咁捱完啦` 又可以癲啦;> 物理我覺得會炒; 除左mc同埋頭兩條畫圖知外; 其他都吾識=v= 普通話堂Miss無啦啦叫成班女仔夾頭髮; 幾驚佢捉我阿-33- 數學堂派卷; 81分 我真係8字頭阿xD 錯哂吾小心嘰野=3= 吾知下一次有無8字頭啦-3- 英文堂兩堂發夢; 好眼訓` LUncH去搵MissyUE傾計; 生物派卷; 合格` 大步飛過` 原來生物係咁難架-3- 放學同兩位屎NA去食野; 食完番家=) 今日心情吾令`吾知點解;!