★ 11.11 今日派左4科; 儀加差一科就派哂啦' 亦都係炒緊嘰一科; 跟住最另我喜出望外嘰就係英文 80分Xd 跟住中史83 地理80 CM 77分 中史狂寫錯字-3- 放學同英英去9龍灣交收; 跟住諗住去灣仔睇波; 去到金鐘阿媽打黎話無帶鎖匙要我過去 跟住英英入X門; 我去阿媽度 食埋飯; 就閃啦 閃嘰時候見到一個小學3年班度嘰男仔攞住支煙大搖大擺咁行 個個行過都望佢幾眼 我覺得佢好好笑 , 吾知點解