12.21
番埋今日應該算係放假啦:) 今日天氣一樣咁凍: 今日頭4堂都悶到死:. VA堂玩設計; 我覺得我愈畫愈好笑:p 本身想畫狗; 點知畫左個男;跟住又畫左女仔 最尾種要畫左個夾公仔機個d夾出黎xD LUNCH芹菜同雪雪做戲; 笑到我地死死下"_ 中文堂又係悶; 放學睇社排; 好多爆笑嘰野; :) 聽日個3位令女要加油阿:)