02.06
晨咁早比老豆叫醒左; 搞掂哂知後就去食早餐
跟住見到marco上車; 我同老豆塔的士番去快過marco xd
跟住等潘sir; 我第1個見xd; 兩.3分鐘講完;
阿sir話我活躍xD 今次成績考得吾錯; 全級26 完全無諗過-3-
跟住就同D人係度吹水;
吳嘉傑超勁; 兩個阿SIR一齊見佢;
跟住佢同佢阿媽走嘰時候超靜-3-勁恐怖!
傻仔阿媽超好傾; 係度問我佢乖吾乖; 有無蝦女仔;
我都吾知點答佢好-3- 跟住我地就係度係咁講簡科D野;
因為儀加話吾可以簡哂3科理科; 只可以物理另加1科理科-3-
都吾知點簡好啦儀加'
跟住12點9完左知後; 傻仔;奶媽;蕉蕉;菜心;曲髮男同我落去食多寶
食完知後見到小學個個細佬; 超耐無見佢xd; 勁掛住佢xd
放假啦放假啦 ; 快d到9號啦!
我生日啦
分類: 未分類 |