2月7號. 今朝起身見到個天超灰-v- 跟住無啦啦行雷-3-超0咀囉-v- 跟住就係度上網; 睇電視; 下就本身去mk嘰都去吾成; 跟住又係系度睇電視; ! 全日就係對住部電腦-3- 真係好鬼憎落雨阿; 因為落雨知前班際搞到咁; 因為落雨今日我無得去mk阿! 2月9號有3場朋友同我慶祝xd 超想快d到個日:) 2月9號去唱K阿3C班; 有邊個會去架? 2月10號去打邊爐打牌阿; 3C班有無人去阿? 我們這一家的新年活動阿!XD