0211
今日10點去左補習; 早放左xd
無阿港係度係吾同d嘰;
跟住番筲箕灣幫老豆入數; 等左成半粒鐘-v-
跟住番屋企換袋; 跟住約埋雪雪去軒屋企;
買M記上去食; 佢屋企好令; D牆同埋個地板令到無人有;
跟住D冷氣又正;' 開吾夠兩個字已經覺得勁涼;
跟住係度食M記; 係度睇佢細個D相;
跟住比我吾小心睇到一張18+; 我即笑左出黎;
跟住軒搶左; 跟住雪雪味睇; 所以係度搶XD
雪雪睇完知後又係度笑 ; 跟住就勁笑勁笑;
跟住雪雪係度做Project;
做左陣可能悶得制; 我地係度玩人電話;
用133打左電話比人知後; 跟住係度播音樂盒d音樂;
打比傻仔嘰時候m嘟聽; 跟住佢話咩有免費音樂聽幾好xd
跟住又話咩係邊隻歌; 我同雪雪忍笑忍得好辛苦; 頂吾順沖左出去廳度笑xd
跟住係度睇午夜x鈴; 跟住係度睇; 傻仔又上埋黎; 不過佢係度訓教;
跟住6點出去銅鑼灣同joun佢地回合; 跟住行花市; d人係咁望住我叫我買-3-
其實我都好想買; 不過無哂錢咋-v-
跟住行去食韓燒; 食嘰期間域域好好笑;
跟住我地勁笑; 我笑到差d嗑死;
跟住最尾域域攞左勁多壽司番黎; 跟住放勁多wa sa bi落去;
玩包剪dam 輸左就要食;
跟住又將啫喱同飯溝埋; joun食左-3- 佢嘔番出黎;
跟住最尾有一個終極食物; 就係一粒正方形嘰啫喱痴住勁多立椒粉"
跟住我同雪雪決戰嘰時候真係勁驚; 不過好彩; win左xd
雪雪真係慘啦xd; 全程我地都錄低左xd
食到勁飽; 跟住就塔車番屋企啦; !
分類: 未分類 |